Teckning

Joeys pappa, Billie Joe Armstrong (från bandet Green Day) visade häromdagen en teckning som han gjort med kritor. Han laddade upp bilden på sin twitter.  Anledningen till att jag laddar upp en bild av Billie Joe, är att det faktiskt har lite med Joey att göra. Det är ju Joeys pappa. Så de är ju förknippade. ;)
Denna teckningen lade Billie Joe Armstrong ut på sin twitter. Han har själv gjort den med kritor. Väldigt fin tycker jag. Anledningen till varför jag gör detta inlägg är att jag tyckte att Billie Joe är förknippad med Joey, eftersom han är Joey's pappa. Och Joey är ju med i Emily's Army. Men ifall ni inte vill läsa om annat än Emily's Army, så får ni säga ifrån.

Kommentarer
Postat av: ettFan

vad heter billie på twitter? :)

2011-07-30 @ 16:33:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0